Home Forums Off Topic Laptop Accu voor Asus k53sv Online Kopen

This topic contains 0 replies, has 1 voice, and was last updated by  sdjbhcvwq 1 month, 3 weeks ago.

Viewing 1 post (of 1 total)
  • Author

sdjbhcvwq
    Participant

Asus T300 Chi biedt een traditionele laptop ervaring, een 12,5-inch scherm, een solide toetsenbord en een slanke aluminium schelpvormig ontwerp, maar wanneer u hard op het scherm sleepboot, het transformeert in een Core M-powered tablet. Concurrenten als de Microsoft Surface Pro 3 en Lenovo Yoga Tablet 2 13 start te zijn met een tablet ontwerp en tack op functionaliteit met toetsenbord add-ons, maar ze bieden ook boeiende ervaringen. Dus hoe dit $699 transformator boek op stapel tegen andere Windows 2-in-1s, niet te vergeten de broer/zus van zijn duurder $899-QHD?
    De T300 Chi’s prachtige aluminium behuizing maakt het lijkt alsof het kost ruim $700. Van boven naar beneden afwerking de functies van de Accu Asus a32-k93 een matte sapphire-blauw geanodiseerde met accenten door een glanzende Asus logo in het midden van het deksel en een dunne, zilver lint langs de rand.
    Binnen de 12.5-inch tablet hecht aan zijn toetsenbord dock met behulp van magneten sterk genoeg is om te houden van de onderdelen gekoppeld ongeacht hoe houd je ze. Het is een veel sterkere verbinding dan tussen de Microsoft Surface Pro 3 en de Type Cover, maar zonder de noodzaak voor de fysieke klink gezien op meer ruige (en grof) 2-in-1s.
    Metend 12,5 x 7,5 x 0,4-0,6-duim en gewicht 3,2 pond in combinatie met het toetsenbord, de T300 Chi weegt hetzelfde als de Lenovo Tablet 2 13 met zijn toetsenbord, maar het is zwaarder dan de Surface Pro 3 met de Type Cover (2,4 pond).
    Alleen, de tablet maatregelen slechts 0.3 inch dik en weegt slechts 1.6 ponden, die is dunner en lichter dan de Surface Pro 3 (0,36 inches en 1.7 pond) en de Lenovo Tablet 2 13 (0.31-0.9 duim en 2.27 ponden) zonder hun toetsenbord.
    De Accu Asus k53sv Chi’s afneembaar Bluetooth toetsenbord functies een schakelaar aan de bovenkant links, een micro-USB-poort op de linkerkant, een ruime toetsenbord en de touchpad van een kleine maar bruikbaar.
    Het toetsenbord heeft een zeer tactiele bediening kracht van 63 gram, met een bescheiden 1.3 millimeter van de reis, die stond me toe om te raken van 83 woorden per minuut op mijn eerste run-through van de 10fastfingers.com te typen test.
    De touchpad maatregelen 3.5 x 1,75 inch, wat betekent dat het niet zo groot als de pad op de Yoga Tablet 2 13 (3,75 x 2 inch), maar het is een klein beetje groter dan de een op de Surface Pro 3 Type Cover (3,5 x 1,7 inch).
    Terwijl ik zou graag een beetje meer ruimte om te bewegen, waren gebaren zoals twee vingers scrollen en snuifje-aan-gezoem snel en responsief. Zoals met de quad-HD-versie, duurt de touchpad ook een seconde wakker na een periode van inactiviteit.
    De full-HD Accu Asus a32-n56 Chi functies een 12,5-inch 1920 x 1080 pixels weergeven dat is niet helemaal zo helder als de quad-HD model maar heeft neutraler kleurbalans. Dat betekent dat toen ik keek naar de trailer van de aankomende James Bond-film Spectre, ik niet in het overdreven verzadigde geel lopen ik zag op het quad-HD model, en in plaats daarvan kon zich concentreren op de preview zonder enige afleiding.
    Op de Laptop Mag warmte Test (15 minuten van streaming HD video van Hulu) bereikte de heetste plek op de full-HD T300 Chi (terug rechts van tablet) slechts 91 graden Fahrenheit. Dat is ruim binnen onze drempel 95 graden comfort en in schril contrast met de quad-HD-model, dat 101 graden op dezelfde test bereikt.
    De full-HD T300 Chi heeft een 800-MHz Intel Core M 5Y10 CPU, 4GB RAM-geheugen en een 128GB Solid state drive, wat betekent dat het belangrijkste verschil tussen deze versie en de quad-HD-model is de full HD versie van tragere CPU (800 MHz vs. 1.2 GHz op het quad-HD-model) en kleinere hoeveelheid RAM (4GB vs 8GB). In het dagelijks gebruik, was er bijna geen verschil tussen de twee modellen als ik gebladerd het Web met zes tabbladen open in Chrome, maar toen ik een 1080p-video van YouTube gestreamd tijdens het installeren van een spel, merkte ik een paar gevallen van vertraging en traagheid.
    Toen we Geekbench 3 liepen te evalueren van de algemene systeemprestaties, scoren de Accu Asus a32-n55 Chi full-HD 4,319. Zoals verwacht, is dat ongeveer 30 procent trager dan de quad-HD T300 Chi (5,759). In vergelijking met andere tabletten, de full-HD T300 Chi klaar achter de Intel Core i5-aangedreven Surface Pro 3 (5,665) maar je gang van het Atoom van Intel eentraps Lenovo Tablet 2 13 (3,564) en het gemiddelde van de categorie van 2,404.
    batterij voor Asus A32-k53
    Het kostte de T300 Chi full-HD 7 minuten en 5 seconden met OpenOffice overeenkomen met 20.000 namen en adressen. Dat is sneller dan de lethargisch Lenovo Tablet 2 13 (21:00) en het gemiddelde van de categorie van 14:23, maar langzamer dan de T300 Chi quad-HD en de Surface Pro 3 (beide nam 4:43).
    De full-HD T300 Chi van 128 GB SSD is hetzelfde als degene die zijn gevonden op het quad-HD-model, wat resulteert in bijna identieke overdrachtsnelheden. Het full-HD model gedupliceerd 4.97GB van gemengde mediabestanden in 2 minuten, voor een tarief van 42.2 MBps, versus de quad-HD tarief van 41.7 MBps. De Surface Pro 3 was meer dan drie keer zo snel (145.4 MBps), terwijl de Lenovo Tablet 2 13 klaar iets achter, met 39.5 MBps.
    De grootste zwakte van de T300 Chi quad-HD was haar stumperig batterijleven. Op de Laptop Mag Accutest (continu Web surfen op 100 neten van helderheid van het scherm), duurde het model van 2560 x 1440p slechts 5 uur en 31 minuten op een lading. De 1920 x 1080p full-HD versie ups zijn runtime door een uur en een half tot en met 6:57, maar dat is nog ver van de 8:21 tablet gemiddelde. De Microsoft Surface Pro 3 en de Lenovo Tablet 2 13 ook duurde langer dan de full HD versie van de T300 Chi, op 7:27 en 10:36, respectievelijk.
    http://eunetwork.lv/blog/2017/06/accu-voor-a32-k93-asus-goede-kwaliteit
    http://kopenaccu.kikooboo.com/fr/page/hoge-kwaliteit-laptop-accu-asus-a41-x550a

Viewing 1 post (of 1 total)

You must be logged in to reply to this topic.